انجام طلاق توافقی چقدر زمان می برد

انجام طلاق توافقی چقدر زمان می برد

انجام طلاق توافقی چقدر زمان می برد ؟ برای طلاق توافقی باید بیان کنیم که این جدایی به صورتی است که طرفین باهم توافق  می کنند بر سر همه موارد اعم از مهریه مال املاک و از این قبیل موارد که ارزش مادی و معنوی دارند.

در واقع طلاق توافقی به این صورت است که در دادگاه حقوقی بیشتر از یک نصفه روز هم طول نمی کشد گثلا ممکن است زوجی به دادگاه بروند برای طلاق توافقی و بعد از ۴ ساعت از هم جدا شوند.

درجامعه ما طلاق توافقی بسیار زیاد شده است. به همین منظور تصمیم گرفته اند که برای این مشکل زیاد شدنطلاق یک راه حل مناسبی پیدا کنند.

انجام طلاق توافقی چقدر زمان می برد.جالب است که بدانید همه طلاق های توافقی در واقع از همان مراحل اولیه خود به صورت توافق نبوده است بعضی از این گونه طلاق ها به این صورت می باشد که زوجین با دعوا و بحث و مشاجره زیاد به دادگاه رجوع می کند و بعد از کشمکش های زیاد خسته شده اند و سپس تصمیم می گیرند که توافقی از هم جدا شوند.

دلیل طلاق توافقی

در مورد این گونه از طلاق ها با توجه به مطالعات انجام شده بیشتر کسانی که بدون مشورت با پدر و مادر و آشنایی قبلی باهم ازدواج می کنند بعد از تقریبا یک سال از هم جدا می شوند.

ماباید به جوانان خود متذکر شویم که ما ایرانی هستیم و فرهنگ ما ایرانی و اصیل است همانطور که در مثل معروف می گویند زن با لباس سفید وارد خانه می شود و با لباس سفید خارج می شود. پس نباید زندگی خود را بر مبنای زندگی های غربی بگذرایم چون دچار مشکل خواهیم شد‌.

علت اینکه زوجین با طلاق توافقی از هم جدا می شوند چه می تواند باشد؟

این جدایی ها از قبل ازدواج منشا می گیرد همانطور که از قدیم گفته اند ازدواج باید با مشورت خانواده ها و بزرگتر ها انجام بگیرد تا به یک نتیجه مطلوب برسد.

باشد که مطالب ما راه گشای زندگی شما عزیزان باشد و با تماس با مشاوران ما می توانید از مشاوره های مربوط به طلاق بهره ببرید.