بهترین وکیل سقط جنین در تهران

بهترین وکیل سقط جنین در تهران

در لیست ارائه شده از سایت رسمی تهران وکیل به معرفی بهترین وکیل سقط جنین در تهران پرداخته شده است. آدرس و شماره تماس این وکلای جرم سقط جنین در جدول زیر درج شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

لیست بهترین وکلای سقط جنین در تهران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 زینب طاهری تهران، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان دولت، پلاک 550، طبقه سوم، واحد 5 09026667521
2 لیلا فرنیان فر تهران، جنت آباد شمالی، بعد از چهار راه انصار المهدی، بین بهارستان بیست و بیست و دوم پلاک 9 پلاک 6 02144862947
3 احمد قنبرپور تهران، خیابان دکتر فاطمی، ابتدای خیابان رهی معیری، پلاک 10، واحدهای 9 و 10 02188983460
4 رضا عبدالمحمد تهران، سهروردی شمالی، هویزه، کوچه سهند، کوچه شهرتاش، به سمت شریعتی، پلاک 28، طبقه 4، واحد 10 09121574297
5 فرهاد فرزادی تهران، شریعتی، خواجه عبداله انصاری، پلاک 107، طبقه 9a 09121229442
6 مهرداد نادعلی تهران، اشرفی اصفهانی شمال، بالاتر از نیایش، بین فلاح و دربندی، پلاک 491، طبقه 2 09126233591
7 بهاره فیض تهران، خیابان وحید دستگردی (ظفر)، خیابان مصدق شمالی (نفت شمالی)، خیابان دامغانی (یازدهم)، پلاک38، واحد 2 09124478815
8 حامد شاکری نیا تهران، جنت آباد مرکزی، خیابان دانش، پلاک 78، واحد 2 02155837289
9 مونا الماسی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از توانیر، نبش کوچه شفق، ساختمان 2361، طبقه چهارم ، واحد 15 02191307831
10 حامیان عدالت تهران، خیابان اشرفی اصفهانی، بالا تر از نیایش، بین فلاح و دربندی، پلاک 491 02144850335

مشاوره با وکیل سقط جنین در تهران

بسیار مهم است قبل از هرگونه اقدام به تشکیل پرونده با افرادی که در این رشته تحصیل کرده و از تجربه کافی و حرفه ای برخوردارند، مشاوره بگیرید. چنین پرونده هایی قانون و تبصره های زیاد و دقیقی دارد و پیش بردن چنین پرونده هایی را نمی توان به دست هر فردی سپرد. به شما توصیه می کنیم که با وکلای معرفی شده در جدول بالا در ارتباط باشید. برقراری ارتباط از طریق ورود به پروفایل هر شخص و یا از طریق شماره تماس و آدرس دفات این افراد امکان پذیر است.

چگونه یک وکیل می‌تواند در پرونده های سقط جنین کمک کند؟

وکیل سقط جینن نقش مشاوره و حقوقی را در موارد مرتبط با سقط جنین دارد. در ادامه وظایف مهم وکیل سقط جینن را می‌توان به شرح زیر بیان کرد:

1. مشاوره حقوقی: وکیل سقط جینن در ابتدا باید به شما مشاوره دهد و شما را در مورد حقوق و قوانین مربوط به سقط جنین آگاه سازد. این شامل حقوق و ضوابط مربوط به سقط جنین در کشور شما است.

2. نمایندگی قانونی: وکیل سقط جینن ممکن است به عنوان نماینده شما در مراجعات قضایی مربوط به سقط جنین عمل کند. او مسئول دفاع از حقوق شما و نیز ارائه دفاع مناسب در دادگاه است.

3. تدوین مدارک قانونی: وکیل سقط جینن ممکن است نیاز به تهیه و تدوین مدارک قانونی مربوط به سقط جنین داشته باشد. این مدارک ممکن است شامل نامه ها، درخواست ها و سند‌های قانونی دیگر باشد.

4. حل اختلافات: وکیل سقط جینن ممکن است در راه حل اختلافات مربوط به سقط جنین شما را همراهی کند. این می‌تواند شامل مذاکره با حمایت دیگران، وکلای طرف مقابل، نهادهای قضایی و غیره باشد.

5. ممانعت از تجاوز به حقوق شما: وکیل سقط جینن باید به شما کمک کند تا از هرگونه تجاوز به حقوق شما جلوگیری کنید. او ممکن است به عنوان پشتیبان و مشاور شما در روند سقط جنین نقش پر رنگی داشته باشد.

لطفا توجه داشته باشید که موارد بالا تنها به عنوان مثال ارائه شده‌اند و دقیقاً در همه موارد به همین شکل نیست. بهتر است با یک وکیل متخصص سقط جنین مشورت کنید تا مشاوره و خدمات دقیق تری دریافت کنید.

بهترین وکیل سقط جنین در تهران

توجه!

با کلیک بر روی لینک ارائه شده می توانید با بهترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران در ارتباط باشید.

چگونه بهترین وکیل رابطه نامشروع را انتخاب کنیم؟

در انتخاب وکیل برای موضوع سقط جنین، مهمترین نکته این است که یک وکیل متخصص و با تجربه در زمینه حقوق تولد و بهداشت زنان را انتخاب کنید. برای پیدا کردن یک وکیل مناسب، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. مطالعه و تحقیق: با مطالعه در مورد حقوق و قوانین مربوط به سقط جنین، می‌توانید بیشتر از موضوع آگاه شوید و در انتخاب بهتر ترازویی کنید.

2. مشورت با دیگران: اگر شما یا آشنایانتان تجربه‌ای در این زمینه داشته‌اید، می‌توانید نظرات و توصیه‌هایشان را در نظر بگیرید.

3. دیدار با وکلا: شما می‌توانید با وکلای مختلف دیدار کنید و با آن‌ها درباره تجربه‌هایشان در حالت‌های مشابه صحبت کنید. در این جلسات، می‌توانید سوالاتی در مورد تخصصشان، تجربه کاری و ممارسه حقوق در این زمینه بپرسید.

4. بررسی نظرات و امتیازات: در اینترنت، می‌توانید نظرات و امتیازات دیگر مشتریان در مورد وکلایی که در حوزه سقط جنین فعالیت می‌کنند را بررسی کنید.

5. هزینه: در نظر داشته باشید که هزینه‌های حقوقی ممکن است بین وکلا مختلف متفاوت باشد. بنابراین، قبل از تعیین وکیل خود، هزینه‌ها و شرایط مالی را مورد بررسی قرار دهید.

با انجام این مراحل و ملاقات با وکلای مختلف، می‌توانید وکیلی را پیدا کنید که تجربه و تخصص مناسبی در زمینه سقط جنین دارد و به شما در موضوعات حقوقی مرتبط کمک کند.

به شما توصیه می کنیم برای این قبیل پرونده با بهترین وکیل سقط جنین خوب در تهران در ارتباط باشید.

در روند چنین پرونده هایی ممکن است به مشاوره با وکلای متخصص روابط نامشروع و همین طور بهترین وکیل تجاوز احتیاج پیدا کنید. وکلای معرفی شده بهترین وکیل های متخصص در تهران هستند.

رایج ترین پرسش ها درباره قوانین سقط جنین 

در چه شرایطی سقط جدید غیر قانونی می باشد؟

سقط جنایی که همان نوع غیر قانونی از سقط جنین است که قتل عمد محسوب می شود و در مراکز غیرمجاز و به صورت زیرزمینی انجام می پذیرد.

سـقط درمانی، نوعی از سقط جنین است که به موجب قانون و با رعایت شرایط و ضوابط مقرر از سوی قانونگذار، مجاز شناخته می‌شود. و در صورتی که این اقدام روال قانونی را طی نکرده باشد و بدون مجوز انجام بگیرد از نوع جنایی محسوب می شود.

هزینه گرفتن وکیل برای جرم سقط جنین چقدر است؟

هزینه و دستمزد ذکر شده در قرار داد با هر وکیل بنا به شرایط پرونده متفاوت است و نرخ دقیق و تعیین شده ای ندارد. بنا براین بهتر است برای دریافت اطلاعات از هزینه ها با وکلای معرفی شده در جدول بالا از طریق شماره تماس های ارائه شده در تماس باشید و یا در روز و ساعات کاری به به دفاتر آن ها مراجعه بفرمایید.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. 

 

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *