وکیل هدی سبحانی

وکیل هدی سبحانی

چت آنلاین با وکیل هدی سبحانی

در این مطلب از سایت تهران وکیل به معرفی خدمات ارائه دشده در دفتر وکیل هدی سبحانی می پردازیم. برای دریافت مشاوره آنلاین و دیگر اطلاعات تا انتها همراه ما باشید.

خدمات وکیل هدی سبحانی

برای اطلاعات بیشتر در رابطه خدمات وکیل پایه یک دادگستری به صفحه اینستاگرام ایشان به نشانی lawyer.sobhani.hoda07 مراجعه کنید. برای ارتباط با خانم سبحانی مدرس دانشگاه، وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری از طریق ایمیل lawyer.iran.tehran2020@gmail.com و یا واتس آپ اقدام نمایید.

ارائه کلیه خدمات حقوقی همچون وکالت و مشاوره حقوقی و طرح و تعقیب و دفاع کلیه دعاوی کیفری، حقوقی اعم از تجاری، خانوادگی که به شرح و احصاء ذیل است، در این دفتر وکالت قابل انجام و رسیدگی است.

الف- کیفری:

  • اعم از کلیه دعاوی جزایی و نیز چک و قتل٬ جعل اسناد٬‌ سرقت٬‌ خیانت در امانت٬ زنا٬‌ کلاهبرداری و سو استفاده از ضعف نفس و ….

ب- حقوقی

  • اعم از کلیه دعاوی حقوقی مانند خانوادگی و نیز اراضی و تقسیم ماترک، ثبتی، معادن و صنایع و کلیه موارد فی مابین اشخاص حقیقی و حقوقی که مورد متنازع واقع شده اند. مانند شهرداری، دارایی، ثبت اسناد و املاک و ثبت احوال و ادارات منابع طبیعی ،اثبات حجر ، مسکن و شهرسازی و…

ج- تجاری

کلیه دعاوی تجاری فی مابین شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری، ثبت نام غیر تجاری و علائم تجاری ،صنعتی و فلاحتی و ثبت اختراعات و ابداعات ، نوآوری به هر شکل و از هرنوع که باشد خواه در داخل و یا خارج از کشور با حق توکیل به غیر تدوین کلیه قراردادهای داخلی و خارجی و تدوین آئین نامه های داخلی و اجرائی و تدوین چارت سازمانی شرکتها و شرح وظایف سازمانی مدیران و کارکنان و حل وفصل موضوعات از طریق صلح و سازش و داوری.

د-اراضی

تقسیم، افراز، تفکیک اموال غیر منقول، دعاوی تصرف عدوانی، مزاحمت ، ممانعت از حق، خلع ید، تخلیه املاک و کلیه اموال غیر منقول خرید ویا فروش کلیه اموال و اجاره املاک ومستغلات با حق اخذ وجوه و اجاره بها وکلیه معاملات مجاز برای موکلین با حق امضای کلیه اسناد و دفاتر واوراق دراداره ثبت و دفاتر اسناد رسمی و وصول چک و سایر اسناد تجاری و واریز وجوه و اموال ماخوذه به حساب اعلامی آنها و یا تحویل به اشخاص مجاز، همچنین افتتاح حساب در بانکهای داخل و خارج کشور بنام خود و موکلین و اخذ وام و تسهیلات بانکی برای آنها با حق امضای کلیه اوراق ضروری.

ه- خانوادگی

  • کلیه اختلافات فی مابین زوجین
  • حضانت و مطالبه مهریه و نفقه و اجرت المثل و …

ی- ارث

  • اخذ گواهی حصر وراثت و تقسیم ماترک و مطالبات متوفی یا تادیه دیون متوفی و…

شایان ذکر است صرف نظر از فعالیت موصوف در این دفتر وکالت، اعلام آمادگی مشاوره حقوقی و قبول وکالت به تمامی هموطنان مقیم خارج و داخل ایران می نماید.

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 تا 23 ؛ پنجشنبه 11 تا 17 ؛ جمعه 17 تا 19

اطلاعات تماس وکیل هدی سبحانی

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمانی غربی، خیابان قوام، پلاک 6

شماره تماس: 09125099597

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *