کاریابی بین المللی فرصت

چت آنلاین با کاریابی بین المللی فرصت

در صورتی که می خواهید برای کار به یکی از کشورهای خارجی مهاجرت کنید کافی است به یک دفتر معتبر مراجعه کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم به کاریابی بین المللی فرصت در شیراز مراجعه کنید.

کاریابی بین المللی فرصت

کاریابی بین المللی فرصت از سال 1398 در خصوص انواع ویزا ها به صورت تخصصی از کشور کانادا ، استرالیا ، آلمان و قطر با همکاری وکلای معتبر فعال است. این مجموعه با مجوز رسمی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با شماره ثبت 190816 سه شعبه ی فعال (ایران ، قطر ، آلمان) در حال ارائه خدمات است.

از جمله خدمات این مجموعه :

  • کانادا : اخذ فرصت شغلی (جاب آفر) ، اخذ ویزای اسکیل وورکر (ویزای مهارتی)، نیروی متخصص استانی ، ویزای خوداشتغالی (سرمایه گذاری)
  • استرالیا : ویزای مهارتی (اسکیل وورکر) ، نیروی متخصص فدرال ، کارآفرینی
  • آلمان : اخذ فرصت شغلی (جاب آفر) ، بلو کارت (از طریق جاب آفر) ، دوره های مهارت آموزی همراه با حقوق (آوسبیلدونگ) ، خوداشتغالی (سرمایه گذاری)
  • قطر : ویزای کار از طریق اخذ فرصت شغلی

چرا کاریابی بین المللی فرصت؟

با توجه به حساسیت های بالای مقوله مهاجرت ، گرفتن مجوز برای فعالیت در این حوزه مستلزم اثبات دانش کافی و نیز گذشتن از فیلترهای متعددی میباشد که کمتر شرکتی قادر به اخذ آن می باشد. کاریابی بین المللی فرصت در سال 1398 موفق به اخذ پروانه اشتغال کاریابی بین المللی از وزارت کار و رفاه اجتماعی گردیده که این نوع پروانه تنها مجوز قانونی جهت فعالیت در حوزه اعزام نیروی کار به خارج از کشور میباشد.

با توجه به تغییرات دائمی شرایط و روشهای مهاجرت با تحقیقات مستمر همواره به روز بوده و جدیدترین اطلاعات و تغییرات را رصد کرده و بهترین برنامه مناسب هر فرد را معرفی می کند.

تنوع در خدمات ما باعث شده با صداقت کامل از محاسن و معایب روش های مختلف آگاه شده و گرفتار بزرگ نمایی در روش خاصی نشوید.

ساعت کاری این کاریابی از شنبه تا پنج شنبه از 8 صبح تا 16 عصر می باشد.

 

واتس آپ : 09029503003 و 09029503004

همچنین برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام مجموعه به نشانی forsat.job مراجعه کنید و یا از طریق ایمیل به نشانی forsat.job.ir@gmail.com با دفتر کاریابی فرصت در ارتباط باشید.

همچنین برای اطلاعات کامل می توانید به سایت به آدرس forsat-job.com مراجعه کنید.

اطلاعات تماس کاریابی خارجی فرصت

آدرس: شیراز، معالی آباد، خیابان پزشکان، کوچه 3، پلاک 66

شماره تماس: 09029503003 و 09029503004

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *