بهترین وکیل مهریه در تهران

بهترین وکیل مهریه در تهران به همراه آدرس و شماره تماس

در لیست زیر از سایت وکیل تهران، لیستی از آدرس و شماره تماس بهترین وکیل مهریه در تهران را مشاهده می کنید. برای اطلاع از هزینه گرفتن وکیل جهت گرفتن مهریه و … تا انتها با ما همراه باشید.

مشاوره آنلاین با وکیل مهریه در تهران

بهترین وکیل مهریه در تهران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 مونا ترابی تهران، سعادت آباد، سروغربی، نرسیده به میدان کتاب، پلاک 129، طبقه 5، واحد 505 09121979750
2 حمیده لک تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید دستگردی(ظفر)، نرسیده به خیابان دکترمصدق شمالی، پلاک 168، طبقه5، واحد10 09123384044
3 دکتر نصیر عبادپور تهران، خیابان مطهری، نبش میرزای شیرازی، پلاک 210، طبقه اول،  واحد2 09121715026
4 مریم عسکری تهران، شهریار، شهریار بلوارکلهر جنب اداره اوقاف نبش کوچه شکیب مجتمع آفتاب طبقه 4 واحد 14 09123622065
5 مرتضی احمدپور تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، مابین خیابان وفا آذر و علی حسینی، پلاک 308، واحد20، طبقه چهارم 09122731465
6 وحید بهزادی اصل تهران، خیابان جردن، خیابان روانپور، پلااک 24 09126714173
7 صغری صمدزادگان تهران، نیاوران، خیابان باهنر، بعد از مرکز خرید نارون، پلاک 62، واحد 9 09120321517
8 مسعود اسلامی مهر تهران، خیابان ظفر، خیابان نفت شمالی، خیابان دامغانی، پلاک 38، واحد 2 09121932428
9 رامتین خیری تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی 09123336814
10 سپهر نظری تهران، خیابان اندرزگو، بلوار کاوه، پلاک 2 09121121944

وکیل مهریه خوب در تهران کیست؟

وکلای مهریه به مشتریان خود در تمامی جنبه های مربوط به مهریه کمک می کنند و سعی کرده تا حقوق فرد را حفظ کند و از اختلافات بیشتر در این زمینه خودداری نمایند. وکلای مهریه در زمینه های زیر راهنمایی های لازم را ارائه می کنند.

1. مشاوره: وکیل مهریه پیش از آغاز هر اقدامی، به مشتریان خود مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد. در مورد حقوق مهریه، فرایند تعیین و پرداخت مهریه، حقوق بنیه و مزید توضیحات.

2. تهیه قرارداد مهریه: وکیل مهریه به مشتریان در تهیه قرارداد مهریه کمک می‌کند و شرایط توافقی در قرارداد تعیین می‌شود که شامل مواردی مانند مبلغ پرداختی، زمان و محل پرداخت، تقسیم مال و دارایی‌ها می‌شود.

3. نمایندگی قضایی: وکیل مهریه در صورت بروز اختلافات و نارضایتی‌ها در مورد مهریه، به عنوان نماینده مشتریان در دادگاه حضور می‌یابد و آن‌ها را در دادگاه نمایندگی می‌کند. وی همچنین تحقیقات قضایی انجام می‌دهد و مدارک و شواهد مورد نیاز را جمع‌آوری می‌کند.

4. اجرای حکم دادگاه: در صورتی که حکمی برای پرداخت مهریه صادر شده باشد و طرف مقابل عمل پرداخت را انجام ندهد، وکیل مهریه مشتریان را در فرآیند اجرای حکم دادگاه همراهی می‌کند و نیروهای اجرایی را برای بازیابی مهریه استخدام می‌کند.

5. مدیریت مالی: وکیل مهریه ممکن است به مشتریان در مدیریت مالی در مورد پرداخت مهریه کمک کند. او ممکن است نظارت کند که مهریه به طور صحیح پرداخت می‌شود و همچنین روش‌های دیگری را معرفی کند که مشتریان می‌توانند مالیات بیشتری را در مورد مهریه کاهش دهند.

ما در سایت وکیل تهران سعی نموده ایم که بهترین وکیل مهریه در تهران را به شما معرفی کنیم. در صورتی که برای دیگر پرونده های حقوقی به دنبال وکیل پایه یک دادگستری در تهران هستید، در لینک درج شده اطلاعات این وکلا را درج کرده ایم.

وکیل مهریه خوب در تهران کیست؟

مشاوره آنلاین با وکیل مهریه در تهران

گرفتن مشاوره آنلاین و غیره حضوری به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت تمام سوالات خود را بپرسید. شما کاربران گرامی می توانید در لیست بالا روی نام وکیل مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت مستفیم به وکیل خود در ارتباط باشید.

نحوه گرفتن مهریه توسط وکیل

یک زن می تواند مهریه خود را آزادانه درخواست کرده و برای دریافت آن اقدام نماید. شوهر حق هیچ گونه دخالت در اموال و دارایی زن را نداشته و نمی تواند آن را تصرف نماید. از این جهت، حقوق اسلام و ایران برای زن اهلیت کامل قائل شده است. همچنین وکیل متخصص مهریه میتواند با دانش و تجربیاتی که به دست آورده شما را در این مسیر همراهی کند.

اگر در زمینه طلاق دچار مشکل شده اید، در لیست بهترین وکیل طلاق در تهران می توانید بهترین وکلای معتبر در این زمینه را مشاهده فرمایید.

وکیل تسخیری مهریه در تهران

گاهی بعضی از افراد به دلیل عدم توانایی پرداخت هزینه وکیل قادر به پرداخت حق‌الوکاله و گرفتن وکیل مهریه نیستند. همچنین در برخی از جرایم، حتی اگر فرد اقدام به درخواست وکیل نکرده باشد، دادگاه موظف به تعیین وکیل برای او خواهد بود. به چنین وکیلی وکیل تسخیری یا وکیل معاضدتی نیز گفته می‌شود.

کلام آخر

در این لیست به معرفی بهترین وکیل مهریه در تهران پرداخته ایم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *