بهترین وکیل امور تجاری در تهران

بهترین وکیل امور تجاری در تهران

برای مشاهده اطلاعات آدرس و شماره تماس به بهترین وکیل امور تجاری در تهران به لیست زیر مراجعه کنید. ارائه دهنده این اطلاعات سایت رسمی تهران وکیل می باشد.

لیست بهترین وکلای امور تجاری در تهران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر روح اله کریمی تهران، میدان ونک، بین چهارراه آفریقا و گاندی شمالی، پلاک 59، طبقه 4، واحد 17 09123300507
2 افسانه اتابکی تهران، خیابان کارگر شمالی، کوچه 10، پلاک 71، طبقه دوم 09999982120
3 دکتر محمد امیرنجات تهران، سعادت آباد، ضلع جنو شرقی چهارراه سرو، ساختمان مینیاتور، طبقه 5، واحد 13 09122888366
4 کتایون کیاسروش تهران، کارگر شمالی، کوچه دهم، پلاک 71، طبقه اول 09133987439
5 محمدرضا مهری متانکایی تهران، میرداماد، خیابان شاه نظری خیابان 10 پلاک 7 واحد 15 09121281014
6 عباس نصری تهران، خیابان کارگر شمالی، کوچه 10، پلاک 71، طبقه 2 02188633695
7 نورالدین کریمی تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ونک، برج آسمان، طبقه 4 واحد 406 02188652740
8 یوسف حاجی اسفندیاری تهران، فرمانیه، اندرزگو، شماره 72 09123309332
9 مرتضی احمدپور تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، مابین خیابان وفا آذر و علی حسینی، پلاک 308، واحد 20، طبقه 4 09122731465
10 حمیدرضا کاکاوند تهران، خیابان آیت اله کاشانی، بلوار فردوس شرق، بین احمدی و زمانی، جنب شیرینی روژان، واحد 7 و 8 09121591023
11 مهرداد نادعلی تهران، اشرفی اصفهانی شمال، بالاتر از نیایش، بین فلاح و دربندی، پلاک 491، طبقه 2 09126233591

مشاوره با وکیل متخصص در امور تجاری در تهران

وکیل متخصص در امور تجاری در موارد مختلفی می تواند مشاوره ارائه دهد، از جمله:

  1. تاسیس شرکت: وکیل می تواند در تشکیل شرکت های تجاری مانند شرکت های سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود و غیره، راهنمایی کند و در مورد مدل مناسب شرکت بر اساس نیازها و شرایط حقوقی مشاوره ارائه دهد.
  2. قراردادها و معاملات تجاری: وکیل متخصص در امور تجاری می تواند در بررسی، تدوین و نقد و ارزیابی قراردادها و معاملات تجاری کمک کند، به منظور حفظ حقوق و منافع شما و جلوگیری از بروز اختلافات قراردادی.
  3. حقوق کار: وکیل می تواند در امور مربوط به حقوق کار و استخدام، از جمله تدوین و نقد قراردادهای کاری، رفع اختلافات کاری، مشاوره در مورد قوانین کار و حقوق کارمندان و کارفرمایان کمک کند.
  4. مالیات: وکیل متخصص در امور تجاری می تواند در موضوعات مالیاتی کمک کند، از جمله تدوین و نقد قراردادهای مالیاتی، مشاوره در مورد قوانین مالیاتی و بهینه سازی مالیاتی.
  5. حقوق مالکیت فکری: وکیل می تواند در موضوعات حقوق مالکیت فکری مانند ثبت اختراعات، علائم تجاری، حق نشر و حق تصویر، مشاوره و حمایت حقوقی ارائه دهد.

بهتر است با وکیل مورد نظرتان در مورد نیازهایتان صحبت کنید تا بهترین مشاوره را دریافت کنید. شماره تماس بهترین وکلای متخصص امور تجاری در جدول بالا ارائه شده است.

چگونه یک وکیل می‌تواند در امور تجاری کمک کند؟

یک وکیل در امور تجاری می‌تواند به شما در بسیاری از جنبه‌های مرتبط با تجارت کمک کند. به طور کلی، وکلا تخصصی در حوزه قوانین تجارت و معاملات تجاری فعالیت می‌کنند و خدمات زیر را ارائه می‌دهند:

  •  مشاوره حقوقی: وکیل می‌تواند شما را در مواردی مانند حقوق ملکی، مالکیت فکری، حقوق کار، حقوق مالیاتی و سایر قوانین مرتبط با تجارت مشاوره دهد.
  • حل اختلافات: در صورت بروز هر نوع اختلاف یا تنازع در معاملات تجاری، وکیل می‌تواند شما را در تعیین حقوق و مطالبات، مذاکره و در دیگر راه‌های حل و فصل اختلاف کمک کند.
  • حمایت قانونی: وکیل می‌تواند در نظارت و بازرسی قوانین مرتبط با تجارت شما را یاری کند تا از رعایت قوانین مربوطه اطمینان حاصل شود.

موارد فوق تنها بخشی از خدماتی هستند که وکلا می‌توانند در امور تجاری ارائه دهند. همیشه بهترین راهکار برای کمک حقوقی در معاملات و کسب و کار خود، مشاوره حقوقی یک وکیل متخصص است.

برای ثبت شرکت لازم است که حتما از بهترین وکلای امور ثبت شرکت در تهران مشاوره دریافت کنید.

بهترین وکیل امور تجاری در تهران

چگونه بهترین وکیل بانکی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین وکیل بانکی، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

1. تحقیق کنید: ابتدا نیازمند تحقیق و بررسی دقیق درباره وکلا در زمینه بانکی هستید. می‌توانید از منابع اینترنتی، نظرات کاربران یا مشتریان قبلی، سایت‌های حوزه حقوقی و انجمن‌های مشابه استفاده کنید.

2. تخصص و تجربه: اطمینان حاصل کنید که وکیل دارای تخصص و تجربه کافی در حوزه حقوق بانکی است. بهتر است متخصصانی را انتخاب کنید که در حوزه حقوق بانکی تخصص دارند و قبلاً با موارد مشابهی کار کرده باشند.

3. مشورت و مصاحبه: پیش از انتخاب وکیل، می‌توانید با چند وکیل مشورت و مصاحبه کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا با شخصیت و روش کار وکیل آشنا شوید و متوجه شوید آیا با او ارتباط خوبی برقرار می‌کنید یا خیر.

4. هزینه‌ها: قبل از تصمیم‌گیری نهایی، هزینه‌های مرتبط با خدمات وکالت را بررسی کنید. بسته به تخصص و تجربه وکیل، هزینه‌ها ممکن است متفاوت باشند. مطمئن شوید که هزینه‌ها با بودجه شما سازگاری دارد.

5. اعتماد و ارزیابی: از سابقه و عملکرد وکیل قبل از انتخاب استفاده کنید. نمودارها، بازخوردها، نظرسنجی‌ها و تجربیات دیگران می‌توانند به شما در ایجاد اعتماد به وکیل کمک کنند.

با اجرای این رویه‌ها، می‌توانید بهترین وکیل بانکی را برای نیازهای خود پیدا کنید. همچنین، احتمالاً باید با بیش از یک وکیل مصاحبه کنید تا یک تصمیم بر اساس اطلاعات و باورهای خودتان بگیرید.

رایج ترین پرسش ها درباره امور تجاری 

 هزینه‌های یک وکیل امور تجاری چقدر است؟

هزینه وکیل ها بر اساس تجربه و تخصص و تعداد پرونده های موفق متفاوت است. اگر برای شما هزینه یک معیار مهم است و در اولویت قرار دارد، بهتر است با چند وکیل در تماس باشید و بهترین وکیلی که با بودجه مورد نظر شما متناسب است را انتخاب نمایید. برای دستیابی به اطلاعات تماس به جدول بالا رجوع کنید.

تفاوت بین وکیل امور تجاری و وکیل عمومی چیست؟

تفاوت اصلی بین وکیل امور تجاری و وکیل عمومی در دامنه کاری و تخصص حقوقی آنها است. وکیل عمومی (یا همچنین معروف به وکیل عمومی) در حقوق کیفری و دیگر زمینه‌های قانونی غیرتجاری تخصص دارد. وکلای عمومی معمولاً به موضوعاتی مانند جرم و مجازات، حقوق خانواده، حقوق مسکن، مدنی و دعاوی مدنی و غیره می‌پردازند. از سوی دیگر، وکیل امور تجاری معمولاً دارای تخصص در حقوق تجارت و مسائل مرتبط با تجارت است. آنها به تجارت بین‌المللی، قراردادها، معاملات تجاری، تنظیم قراردادها و دعاوی تجاری می‌پردازند. وکلای امور تجاری نیز ممکن است در زمینه‌های مربوط به حقوق مالکیت فکری، مالی، مالکیتی و مالیاتی تخصص داشته باشند. بنابراین، اصلی‌ترین تفاوت بین وکیل امور تجاری و وکیل عمومی به تخصص حقوقی و دامنه کاری آنها برمی‌گردد.

 

توجه!

با کلیک بر روی لینک ارائه شده می توانید با وکلای پایه یک دادگستری تهران در ارتباط باشید.

 

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *