معرفی وکیل زمین کشاورزی در شیراز

معرفی وکیل زمین کشاورزی در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

اگر با جستجوی وکیل خوب زمین شیراز به این صفحه وارد شده اید یا اگر برای مساله حقوقی کسی را می خواهید که می توان او را زیر عنوان وکیل خوب زمین تعریف کرد، همین صفحه را مرور کنید. در جدول زیر اسامی وکیل زمین در شیراز را برای شما آورده ایم.

لیست بهترین وکلای زمین در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 مسعود فریدون نژاد شیراز، خیابان قصردشت، بالاتر از سه راه عفیف آباد، ساختمان پرتوی، طبقه 5 بانک پارسیان، واحد 8 07136267644
2 حامد اسکندری شیراز، فلکه گاز، صدمتر به سمت میدان اطلسی، طبقه فوقانی بانک رفاه، طبقه اول واحد 1 09171114836

طبق گفته وکیل زمین در شیراز برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری در معامله زمین، نکات مهمی در خرید و فروش آن وجود دارد که عبارتند از:

  • احراز هویت فردی و و گواهی اثبات مالکیت فروشنده زمین کشاورزی
  • مهر و امضای قولنامه زمین کشاورزی توسط دهیاری و اعضای شورای روستا
  • استعلام از اداره کشاورزی مبنی بر مصادره ای نبودن زمین کشاورزی و نداشتن مشکلات حقوقی دیگر
  • استعلام از اداره منابع طبیعی مبنی بر مرتع نبودن، دولتی نبودن، حریم جنگل نبودن و نداشتن سایر مشکلات منابع طبیعی

در لینک درج شده می توانید با بهترین وکلای دادگستری در شیراز بیشتر آشنا شوید.

بهترین وکیل زمین در شیراز کیست؟

دعاوی زمین از جمله دعاوی حقوقی است که پرونده های زیادی را در مراجع قضایی به خود اختصاص داده است. در قانون، زمین جزو اموال غیر منقول محسوب شده و جزو امور حقوقی می باشد. از جمله دعاوی زمین که نیاز به وکیل زمین دارد می توان دعاوی مربوط به تنظیم سند رسمی، خلع بد، فسخ معامله، زمین مشاع، تصرف عدوانی، زمین خواری و … را نام برد.

وکیل زمین شهری در شیراز کیست؟

یکی دیگر از امور مربوط به زمین که افراد را به خود درگیر میکند دعاوری مربوط به زمین های شهری مربوط به زمین که افراد زیادی را درگیر می کند، دعاوی مربوط به زمین شهری است که به این منظور به وکیل زمین مراجعه می کنند. منظور از زمین شهری، زمین هایی در شهرها یا شهرک ها هستند که در حوزه استحفاظی و محدوده قانونی آن ها قرار دارد. انواع زمین شهری را می توان به زمین موات، زمین بایر و زمین دایر تقسیم بندی کرد که هر کدام نیز قوانین حقوقی مخصوص به خود را دارند. جهت هر گونه اقدام در رابطه با زمین شهری با وکیل زمین در شیراز مشورت کنید.

وکیل زمین خواری در شیراز

زمین خواری از جمله دیگر دعاوی حقوقی زمین و به معنی تصرف غیر قانونی اراضی شخصی و دولتی می باشد. از جمله مواردی که در جرم زمین خواری ممکن است پیش بیاید، جعل اسناد و مدارک، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، تصرف غیر مجاز و غیر قانونی، نقل و انتقال غیر قانونی زمین و … می باشد. قانون برای زمین خواری مجازات تعیین کرده اما حدود این مجازات مشخص نیست. برای برخورداری از راهنمایی های وکیل زمین در رابطه با جرم زمین خواری با ایشان در تماس باشید.

 

اشتراک‌گذاری