معرفی مهدی خورشیدی وکیل پایه یک دادگستری

چت آنلاین با مهدی خورشیدی

وکیل پایه یک دادگستری درواقع به کسی گفته می شود که بعد از به اتمام رساندن دوران تحصیلی خود میتواند تمام پرونده‌های حقیقی و حقوقی را به موجب عقد وکالت رسمی پیگیری کند. مهدی خورشیدی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز یکی از متخصصین در زمینه حل انواع پرونده های کیفری و حقوقی است. ما نیز در این مطلب به معرفی این وکیل خواهیم پرداخت.

مهدی خورشیدی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز

شهر شیراز وکلای حرفه ای زیادی دارد. مهدی خورشیدی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری دارای سابقه طولانی در زمینه پرونده های مختلف حقوقی در شیراز تواسنته جایگاه خوبی در بین مردم داشته باشد. وکیل دادگستری مهدی خورشیدی در شیراز، فعال در کانون وکلای استان فارس، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی است. آقای مهدی خورشیدی به عنوان یک وکیل خبره در شهر شیراز و استان فارس در زمینه وکالت، پیش از به عهده گرفتن یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل برگذار میکند تا اسناد و مدارک را به خوبی بررسی کند و نتایج احتمالی را به موکل خود اعلام می کند.

مهدی خورشیدی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز

خدمات ارائه شده در دفتر وکالت مهدی خورشیدی

بعد از سالها فعالیت مستمر در زمینه وکالت، خدمات زیر با بهترین کیفیت ممکن در دفتر وکالت آقای مهدی خورشیدی در شیراز انجام می شود:

خدمات ارائه شده در دفتر وکالت مهدی خورشیدی

  • تجربه سالها وکالت در دادگاههای حقوقی کیفری خانواده انقلاب
  • دعاوی کیفری مانند: ( کلاهبرداری، پرونده های چک بلامحل، سرقت و جعل، استفاده از سند مجعول، تصادفات و دیه ناشی از تصادف، ایراد و ضرب و جرح غیر عمدی ناشی از تصادف، خیانت در امانت و فروش مال غیر، روابط نامشروع)
  • کلیه دعاوی حقوقی شامل چک، سفته، اراضی، ملکی و دعاوی کیفری از جمله کلاهبرداری سرقت خیانت در امانت و فروش مال غیر
  • تخصص در دعاوی ملکی ثبتی و خانواده: انواع طلاق، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت

آدرس و شماره تماس مهدی خورشیدی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز

آدرس: شیراز، خیابان قصردشت، ساختمان وکلا، طبق سوم، واحد یک

شماره تماس: 09173220018

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *