وکیل اداره کار شیراز

وکیل اداره کار شیراز + بهترین وکلای دعاوی کار در شیراز

دعاوی کارگران و کارفرمایان نیاز به فردی دارد که به تمام امور کاری کارگران آشنا باشد. در این مطلب در جدول زیر لیست بهترین وکیل اداره کار در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آورده شده است. با ما همراه شوید.

لیست بهترین وکلای دعاوی کار در شیراز

ردیف نام دفتر آدرس دفتر شماره تماس
1 وکیل نسرین فلاحی شیراز، خیابان سعدی، کوچه پارک هتل، ساختمان جم، دفتر آقای رضا روستا 09177059734
2 وکیل مجید مصلایی شیراز، چهارراه ملاصدرا 09173132370
3 وکیل محمد علی قاسمی شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان جمالی 07136473617
4 موسسه حقوقی ثبتی آواگستر پارس شیراز، میدان اطلسی، جنب بانک مسکن، ساختمان اطلس 102، طبقه دوم 07132281431
09391533060
09170198020
09391532299
5 وکیل قاسم بهار لو کجوئی مرودشت، خیابان حافظ شمالی، خیابان امام خمینی 02536608155

بهترین وکیل اداره کار در شیراز کیست؟

قوانین اداره کار پیچیده است و متخصص در این زمینه میتواند برای احقاق حق شما تاثیر گذار باشد. بهترین وکیل متخصص در زمینه اداره کار و قوانین مربوطه در شیراز در جدول بالا به شما معرفی شده اند. میتوانید با کمک گرفتن از این افراد پرونده حقوقی خود را به سرعت پیش ببرید.

وکیل کار شیراز

بهترین وکیل در زمینه قوانی اداره کار در شیراز، با تمام قوانین و مقررات اداره کار و حقوق کارگر و کارفرما به خوبی آشناست. وی میتواند به خوبی حق و حقوق موکل خود را از کارفرما پس بگیرد.

وکیل دادگستری در شیراز میتواند به شما در پرونده های دیگر کمک کند، پس به لینک درج شده مراجعه کنید.

بهترین وکیل اداره کار در شیراز

وکیل اداره کار کیست؟

در جهت تعریف دقیقی از وکیل اداره کار باید گفت که وکیل اداره کار به فردی گفته میشود که به تمام قوانین اداره کار، بخشنامه ها و آیین نامه ها تسلط داشته باشد. در جهت رسیدگی به امور اداره کار باید از وکیل مجرب در این زمینه استفاده کنید.

دواقع میتوان گفت مشاوره با وکیل اداره کار می تواند تا حد بالایی از بروز بسیاری از اختلافات کارگر و کارفرما و یا بلعکس در آتی پیشگیری نماید.

وکیل خوب برای اداره کار

با وجود وکلای زیادی که در سطح شیراز حضور دارند شروع کار یا دفاع در اداره کار نیازمند تجربه و مهارت است. در نظر داشته باید که هر وکیلی نمیتواند مشکلات شما در مسائل کاری را حل کند. در واقع در این مطلب در جدول بالا بهترین وکلای دعاوی کار را به شما معرفی کرده ایم. اگر کارگر هستید و قصد شکایت از کارفرمای خود را دارید یا میخواهید در جایی شروع به کار کنید باید مشاوره ای از وکیل اداره کار ماهر بگیرید.

ضرورت مشاروه با وکیل اداره کار چیست؟

در واقع تمامی مسائل مربوط به ارتباط کار و کارگر نیاز به یک مشاوره تخصصی دارد. علت این که نیاز به وکیل اداره کار در شیراز دارید این است که حجم کار و نیروی کار زیاد شده است. زمانی که حجم نیروهای کار زیاد باشد برخوردهای نادرست و اختلافاتی به وجود می آید. البته در موارد بسیاری مشورت با یک متخصص مانند وکیل اداره کار قطعا سازنده خواهد بود.

مشاوره آنلاین با وکیل داراه کار در شیراز

گرفتن مشاوره به صورت آنلاین به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی بتوانید مستقیما با ایشان در ارتباط باشید. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام وکیل مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل ایشان به صورت مستقیم با وی در ارتباط باشید.

سپاس از توجه شما.

اشتراک‌گذاری