بهترین وکیل دیوان عالی کشور در شیراز

معرفی بهترین وکیل دیوان عالی کشور در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

سخت ترین و پیچیده ترین تخصص ها مربوط به وکیل برای دیوان عالی کشور می باشد. تخصص در این حرفه حرف اول را می زند. وب سایت تهران وکیل در جدول زیر بهترین وکیل دیوان عالی کشور در شیراز را به شما معرفی کرده است. با ما همراه شوید.

لیست بهترین وکیل دیوان عالی در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 الهام علی زاده اهدائی شیراز، بلوار چمران، بلوار نیایش، بعد از خیابان بهارنو، ساختمان آندانته، طبقه دوم 09173183913
07136256718
2 حامد اسکندری شیراز، فلکه گاز، صدمتر به سمت میدان اطلسی، طبقه فوقانی بانک رفاه، طبقه اول واحد 1 09171114836
3 دکتر محمد هادی جعفرپور شیراز، معالی آباد 07136238250
4 مریم روحی شیراز، چهارراه پارامونت 09177907210
5 غلام حسین خلیفه شیراز، بلوار پاسداران، جنب فروشگاه کوروش 09178002693
6 علی اصغر فدایی شیراز، ملاصدرا، خیابان شهید جمالی 09171509592
7 زهرا قاضی اردکانی شیراز، نمازی 09177003560
8 محمد مهدی زارعی شیراز، فرهنگشهر، روبروی خیابان روزبه 09177157870
9 مسعود فریدون نژاد شیراز، خیابان قصردشت، بالاتر از سه راه عفیف آباد، ساختمان پرتوی، طبقه 5 بانک پارسیان، واحد 8 07136267644

بهترین وکیل دیوان عدالت در شیراز کیست؟

وکلای دیوان عدالت سخت ترین کار ممکن را برای دفاع دارد. از این رو باید بتوانید مجرب ترین فرد در این زمینه را پیدا کنید. در جدول فوق اسامی وکلای خوب دیوان عالی در شیراز به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس قرار داده شده است.

چگونه وکیل خوب دیوان عالی کشوری در شیراز پیدا کنیم؟

بهترین وکیل دیوان عالی کشور می تواند تاثیری موثر در روند پرونده داشته باشد. گروه تهران وکیل تلاش کرده تا با وکلای با تجربه و متخصصی که در شیراز در این زمینه فعالیت می کنند شما را آشنا کند. با مراجعه به جدول فوق اسامی این وکلا آورده شده است.

وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز

اگر با اخذ وکیل دیوان عدالت اداری حکم دادگاه به تخلف نهاد مورد عقیده داده شد و تخلف دستیابی گردید، حتما باید مبلغی به عنوان خسارت از این تخلف به شاکی داده شود. تعیین حد خسارت وارد شده به شاکی در شایستگی دیوان عدالت اداری نیست و تشخیص این کار بر عهده ی دادسرا عمومی خواهد بود.

تلفن وکیل دیوان عدالت اداری شیراز

امروزه به لطف تکنولوژی و ارتباطات اینترنتی که وجود دارد ارتباط برقرار کردن دیگر به سختی گذشته نسیت و در فضای مجازی به راحتی با یک سرچ ساده میتوان با وکلای عدالت اردای ارتباط برقرار کرد. از آنجایی که بسیاری از شما همراهان عزیز به دنبال شماره تماس این وکلا بوده اید در جدول فوق شماره تماس این افراد را به همراه آدرس دفتر کار جمع آوری کرده ایم.

وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز

وکیل دیوان عالی کشور چه وظایفی دارد؟

برای اینکه تشریح این پرونده ها تخصصی انجام شود از وکیل دیوان عالی کشور استفاده می شود. تعیین سرنوشت پرونده هایی که وارد این مرحله می شوند بسیار مهم است چون  در برخی موارد امکان دارد قتل غیر عمدی به وجود آمده باشد و برای فرد بیگناهی حکم اشباهی صادر شده باشد و یا فردی دچار آزار و اذیت جنسی شده باشد در چنین مواردی برای جلوگیری از تضییع حقوق افراد از دانش و مهارت یک وکیل خبره استفاده می‌شود و دانش و مهارت وکیل می تواند سرنوشت پرونده را تعیین کند. تمام این موارد به عنوان وظایف این وکلا در نظر گرفته است.

آدرس دیوان عدالت اداری شیراز

مکان دیوان عدالت شیراز تغییر کرده است و آدرس جدید آن واقع در شیراز، حافظیه، بلوار هجرت، خیابان علی ابن حمزه دوم می باشد.

وکیل دیوان عدالت نیاز به تحصیلات در علوم حقوق دارد. آنچه که در انتخاب این وکلا مهم است و باید مد نظر قرار داده شود، داشتن تجربه زیاد و کافی در به اتمام رساندن پرونده های دیوان عدالت است.

انواع دعاوی که در دیوان عدالت اداری مطرح می‌شود عبارت است از اعتراض به تصمیم یا تصمیمات نهاد های دولتی و یا ماخذها قضایی که رای آنها قطعی است. داشتن وکیل دیوان عدالت در شیراز می تواند پرونده را به نفع موکل تمام کرده و حکم دادگاه صادر شده توسط دیوان را بشکند.

سپاس از توجه شما.

اشتراک‌گذاری