وکیل تجاوز شیراز

وکیل تجاوز در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

تجاوز یکی از بدترین جرائمی است که به وقوع می پیوندد. مجازات این جرم در صورت به اثبات رسیدن آن بسیار سنگین است. اگر دچار چنین مشکلی شده اید بهتر است به فردی متخصص در این زمینه مراجعه کنید. وکیل تجاوز در شیراز متخصص در این زمینه است که در جدول زیر آدرس و شماره تماس دفتر آنها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

لیست بهترین وکیل تجاوز در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر سیدیوسفی شیراز، ملاصدرا، خیابان اردیبهشت، ساختمان طوس 09170303034
2 حامد اسکندری شیراز، فلکه گاز، صدمتر به سمت میدان اطلسی، طبقه فوقانی بانک رفاه، طبقه اول واحد 1 09171114836
3 دفتر وکالت عبدالرضا دبیری شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، نرسیده به کوچه 25، ساختمان جوام 09173150751
4 دفتر وکالت سهراب اژدهاکش شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، نرسیده به کوچه 25، ساختمان جوام 09173168442
5 دفتر وکالت محمد جاودانی شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، نبش کوچه31، ساختمان اوتانا 2، واحد301 09171175280
6 دفتر وکالت حمیدرضا جمشیدی اردکانی شیراز، خیابان معالی آباد، نبش خلبانان، ساختمان میرداماد، طبقه سوم، واحد 302 07136350482
7 دفتر وکالت صمد صادقی شیراز، بلوار میرزای شیرازی (تاچارا)، نرسیده به کوچه 10. 09177141095
8 دفتر وکالت امین نوری شیراز، بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد)، حد فاصل پزشکان و دوستان، ساختمان اوتانا 1، واحد 506 09177168878

بهترین وکیل تجاوز به عنف در شیراز کیست؟

بهترین وکیل تجاوز به عنف در شیراز به فردی گفته می شود ه با بررسی دقیق تمام شواهد از زوایای مختلف بتواند از موکل خود به خوبی دفاع کند. داشتن دانش و اطلاعات کافی در رابطه با موضوع تجاوز به عنف از دیگر ویژگی های وکیل تجاوز خوب است. وکلایی که معرفی کرده ایم از بهترین وکلای تجاوز به عنف در شیراز هستند.

تجاوز به عنوف به چه معنا است؟

تجاوز به عنف، عنوانی است برای رفتارها و اعمال جنسی ای که بدون رضایت فرد مقابل انجام شود. تجاوز به عنف در واقع به معنای زنای به عنف است که طبق قوانین جهموری اسلامی حکم قطعی خواهد داشت. با مشورت با وکیل تجاوز میتوانید پرونده خود را قانونی پیش ببرید. در ادامه با حکم این جرم بیشتر آشنا می شوید.

وکیل قتل نیز مشابه این وکلا باید توانند از و خود دفاع کنند. اگر به دنبال وکیل قتل مجرب و حرفه ای در شیراز هستید به لینک درج شده مراجعه کنید.

حکم تجاوز به عنوف چیست؟

طبق نظر وکیل تجاوز در شیراز و همچنین قوانین جمهوری اسلامی به صراحت مجازات ارتكاب چنین جرمی را مرگ و اعدام در نظر می گیرند. بر اساس ماده 82 قانون مجازات اسلامی، حد زنای به عنف اعدام است.

حکم تجاوز به عنف چیست

اثبات تجاوز به عنف

اثبات تجاوز به عنف و اثبات این موضوع که نزدیکی بدون رضایت و با توسل به خشونت بوده است باید توسط قربانی انجام شود. به همین دلیل اگر شیراز هستید بهتر است روند پرونده خود را به دست وکیل تجاوز بسپارید.

اثبات این کار روش های مختلفی دارد که شامل موارد ز یر است:

  • خود متهم چهار بار در نزد قاضی محکمه نسبت به عمل خود اقرار کند.
  • اقرار خود افرادی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند و سایر مدارک و ادله که در نهایت علم خود قاضی به آن موضوع می‌باشد.
  • حضور چهار شاهد در محل

شرایط اثبات زنای به عنف

اما نكته مهمی كه در مورد تجاوز به عنف مطرح می شود، موضوع اثبات زنا و از آن مهمتر اثبات این است كه آیا زنا بدون رضایت زن و با قهر و غلبه صورت گرفته است یا خیر؟ و اثبات این موضوع نیز بر عهده قربانی خواهد بود. بنابراین، اگر چنانچه زنا مورد انكار مرد باشد زن باید آن را اثبات كند و در عین حال باید ثابت كند كه نزدیكی بدون رضایت وی رخ داده است.

تلاش کرده ایم در این مطلب با قوانین تجاوز بیشتر آشنا شوید. با مراجعه به فرد متخصص در این زمینه میتوانید پرونده خود را در این زمینه سریع تر و بهتر پیش ببرید.

هر گونه کپی برداری از ملب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *